البوم تصاویر فانتزی 2
البوم تصاویر عروسکی برای موبایل و کامپیوتر
تصاویر زیبا و جدید

albumdoll.loxblog.com ** البوم تصاویر عروسکی    albumdoll.loxblog.com ** البوم تصاویر عروسکی

albumdoll.loxblog.com ** البوم تصاویر عروسکی     albumdoll.loxblog.com ** البوم تصاویر عروسکی 

albumdoll.loxblog.com ** البوم تصاویر عروسکی     albumdoll.loxblog.com ** البوم تصاویر عروسکی

albumdoll.loxblog.com ** البوم تصاویر عروسکی    albumdoll.loxblog.com ** البوم تصاویر عروسکی  albumdoll.loxblog.com ** البوم تصاویر عروسکی 

albumdoll.loxblog.com ** البوم تصاویر عروسکی    albumdoll.loxblog.com ** البوم تصاویر عروسکی   albumdoll.loxblog.com ** البوم تصاویر عروسکی 

albumdoll.loxblog.com ** البوم تصاویر عروسکی    albumdoll.loxblog.com ** البوم تصاویر عروسکی   albumdoll.loxblog.com ** البوم تصاویر عروسکی

albumdoll.loxblog.com ** البوم تصاویر عروسکی    albumdoll.loxblog.com ** البوم تصاویر عروسکی  

   albumdoll.loxblog.com ** البوم تصاویر عروسکی    albumdoll.loxblog.com ** البوم تصاویر عروسکی

albumdoll.loxblog.com ** البوم تصاویر عروسکی    albumdoll.loxblog.com ** البوم تصاویر عروسکی

   

 


نظرات شما عزیزان:

تینا کریمی
ساعت19:30---11 فروردين 1392
عالی بود ممنون};-پاسخ:خواهش عزیزم

مرضیه
ساعت11:29---18 اسفند 1391
وای...مرسسسی...عالی بود...عالیییییییییییپاسخ:خووواهش عزیزم

parisa
ساعت22:30---7 اسفند 1391
اینا خیلی خیلی...خوب و عالی بودن!

ولی کم بودن.بیشتر بذار.مررررررررر30
پاسخ:حتما عزیزم .. ممممرررررسسسیییی


pardis
ساعت20:24---23 بهمن 1391
سلام عروسک جونم این ناشناسه برای من هم همین الان گذاشت یه فحش های بدی داده بود که من تا حالا نشنیده بودم


از بس بد بود همون موقع پاکش کردم


به احتمال 85 % باید مرد باشه چون زنا اینقدر بد دهن و بی تربیت و بی ادب نیستن


مگه نه عزیزم؟


چرا بعضی ها اینقدر بی شخصیت هستن که میان و توی جاهای عمومی نظر های زشت و بد میذارن


تازه یکی تو وبم نظر س.....ک......س.....ی


گذاشته بود اینقدر ناراحت شدم که همون موقع رفتم و تو وبش جوابشو جوری دادم که سنگ کب کرد و نظرشو پاک کردم تازه


چون تو بلاگفا وب داشت به بلاگفا گزارش تخلف دادم تا وبشو حذف کنه


بعد بلاگفا هم وبشو حذف کرد


اینقدر خنک شدم قشنگ حرصم خالی شد چون زنم بود
پاسخ:آفففففرین.. حقا که دوست خودمی ... دمت گرم ... خیلی کار هیجان انگیزی کردی .... واقعا آدمای بی شخصیت به اندازه ی مو های سر آدم وجود دارد.


شقایق
ساعت14:54---22 بهمن 1391
خیلی قشنگ بودن مرسی ازتون خسته نباشین
پاسخ:ممنونم ... مرسی


parisa
ساعت17:29---21 بهمن 1391
عاششششششششششقشونم.

خیلی نازن.
پاسخ:منم عاششششششقتم عزیییییییزم


فرحناز
ساعت13:57---20 بهمن 1391
خیلییییییییییییی زیبا بود

سانیا
ساعت21:03---16 بهمن 1391
چرا دادم !
پاسخ:نه ندادی عزیزم .. ای دوست جدید
الان هم ندادی


سانیا
ساعت17:09---15 بهمن 1391
سلام ببخشید داشتم عکساتونو می دیدم که دیدم اون یارو (ناشناس) برای شماهم ....... گزاشته برای من هم تا الان دو بار گزاشته شما نمی دونید کیه؟؟؟؟پاسخ:نه .. اکالی نداره..ناراحت نشدم ولی می تونست نظرشو بهتر بگه...
دوست خوبم...همه دوستای منن..

پاسخ:آدرس وبتو ندادی


سارا
ساعت18:24---13 بهمن 1391
دوستای گلم وبتون خیلی نازه من که عاشقشم پاسخ:L Love you

ناشناس
ساعت16:15---13 بهمن 1391
#### تو وبتون
پاسخ:انقدر حرفی که نوشتی بد بود که پاکش کردم متاسفم واسه تو آدم بی شخصیت و بی تربیت و بد دهن که حر حرف مفت و بی ارزشی که به دهنت بیاد بنویسی .. اگر واقعا اون کلمه در حد شخصیتته بنویس چون اونجوری بیشتر تو رو می شناسیم و اگه نه ممنون ...


Roushanak
ساعت16:14---13 بهمن 1391
یه خط و نشونی یزارین بفهمیم کی عروسکه کی ملوسک ؟!
پاسخ عروسک : حتما
پاسخ ملوسک : حتما


هورام
ساعت18:07---12 بهمن 1391
پاسخ:خواهش می کنم عزیزم

ترنم
ساعت13:46---11 بهمن 1391
آره منظورم همون بود تشکر بای پاسخ:ok ..bye

ترنم
ساعت13:45---11 بهمن 1391
چه قد وبتون نازه !!!!!!!
پاسخ:ممنونم دوست نازم


پریناز
ساعت21:26---10 بهمن 1391
من خیلی ازعکس خوشم آمد تولد امام محمد را تبریک میگویمپاسخ:ممنونم عزیزم ..عید تو هم مبارک

soushiyant
ساعت19:55---10 بهمن 1391
چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (راستی چه وبت باحال شد !)
ممنونم...خوشحالم خوشت اومده
پاسخ:من گفتم این تصاویر که در اندازه ی کوچیک هستن بزرگشون رو نمی تونم پیدا کنم چون وجود نداره واسه همینه بیشتر تصاویر وبلاگ کوچک هستن اگر تصاویر بزرگ هم هست منظورت همین بود دیگه؟


فرحناز
ساعت11:45---10 بهمن 1391
عکس های زیبایی داشتید عید شما وهمه عروسک هامبارکپاسخ:مررررررررسی عید تو همه ی دوستان مبارک... عروسک ها هم به تو تبریک می گن

مینا
ساعت14:42---8 بهمن 1391
راستش زیاد وبتون جالب نیست !
پاسخ:چرا عزیزم؟ ممنونم نظرتو گفتی


سمانه
ساعت15:26---7 بهمن 1391
مرسی عزیزم

تقدیم به تو};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-}; -};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-}; -};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-}; -};-};-};-};-};-};-
پاسخ:مممممممنون گلم


soushiyant
ساعت16:23---6 بهمن 1391
خب ببین عکسات خیلی کوچولو اند . حالت موست قدیمیه . قالب وبلاگ هم خیلی تیره است ولی جای شکرش باقی که جواب نظرات رو می دیپاسخ:ممنون حتما قالب رو عوض می کنم ...بله آخه بیشتر دوستان و بینندگان این تصاویر رو می پسندن..سعی می کنم تصاویر بزرگ تر قرار بدم ..
بووووس
خوشحالم میای اشکالای وبلاگو می گی ..جدی می گم

پاسخ:و عزیزم این تصاویر فانتزی که گفتی در اندازه ی بزرگ وجود نداره


eli
ساعت12:00---6 بهمن 1391
salm khofe kheyle khob bood
پاسخ:ممممممنون الی جون تو هم خیلی خوفی


eli
ساعت11:53---6 بهمن 1391
http://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(3).gifhttp://loxbl og.ir/images/smilies/smile%20(3).gifhttp://loxblog.ir/imhttp ://loxblog.ir/images/smilies/http://loxblog.ir/images/smilie s/smile%20(29).gifhttp://loxblog.ir/images/smilies/shttp://l oxblog.ir/images/smilies/smile%20(26).gifmile%2http://loxblo g.ir/images/smilies/smile%20(30).gif0(24).gifsmile%20(3).gif ages/smilies/smilehttp://loxbhttp://loxblog.ir/images/smilie s/smile%20(10).giflog.ir/images/smilies/shttp:http://loxblog .ir/images/smilies/smile%20(26).gif//loxblog.ir/images/smili es/smile%20(30).gifmile%20(14).gif%20(3).gifhttp://loxblog.i r/images/smilies/smile%20(3).gif
پاسخ:خیلی ممنون


atefe
ساعت21:28---5 بهمن 1391
salam azize delam vase axa mamnoon man asheghe hamchin axayi hastamپاسخ:حتما عزییییییییزم

soushiyant 
ساعت13:06---5 بهمن 1391
salam khali bad mesle hamishe
پاسخ:ممنون از نظرت..به نظرت سوشیانت جونم مشکل چیه؟ بگو سعی می کنم رفعش کنم


فاطمه امینی زاده
ساعت21:48---4 بهمن 1391
mer30پاسخ:خواهش......دوستدار تو عروسک

فاطیما
ساعت17:00---4 بهمن 1391
عالیه بوووووووووووووووس};-

پردیس
ساعت15:21---4 بهمن 1391
خیلی خیلی زیبا بودند هنوزم هستند *

ملوسک جون و عروسک جون*

میشه یکیتون نظرشو در مورد جاستین بگه

چون خودم دیووووونشم میخوام ببنیم شما هم جاستینو دوست دارین؟؟؟؟؟؟؟

این عکسی هم که گذاشتم عکس جااااااااسی جوووووووونمهپاسخ:آره جاستین خواننده ی خوبیه..خوشتیپ هم هست ...ولی من سلنا گونز رو بیشتر دوست دارم...آهنگ beauty and a beat. جاستین خییییلی قشنگ بود بعدا به طور سفارشی تصاویر متحرک جاستین رو قرار می دم شاید بعد عید یا این ماه


رها
ساعت11:37---30 دی 1391
khob bod nnaپاسخ:ممنون عزیزم

Farzad
ساعت4:01---28 دی 1391
وبلاگت قشنگه مرسی که سر زدی


اگه کسی جاستین بیبرو میشناسه ودوسش داره به من سری بزنه www.Farzad-justin.loxblog.com


پریا
ساعت15:07---27 دی 1391
خیلی خشگلبودن مرسیییییییییییییییی

شاینی
ساعت20:49---25 دی 1391


























محدثه
ساعت20:15---24 دی 1391
قشنگ بودپاسخ:خوشحالم

fereshteh*
ساعت22:15---20 دی 1391
خیییییییییلی خوشگلن *

مرسی عزیزم };-
پاسخ:ممممرسی


ghazal
ساعت12:37---20 دی 1391
vaaaaaaaaaaaaay.....che webloge nazi dari azizam !!!!!!!hameye axato bardashtam.....mr30 dooste golamپاسخ:ممممممممنون ...قابل نداشت..اگه تو وبت گذاشتی منبع بعضی یادت نره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, :: 8:48 :: نويسنده : عروسک و ملوسک

درباره وبلاگ

سلام دوستان ... از همه ی صفحات وبلاگ بازدید کنید و یا اگر دنبال تصویر خاصی هستید به قسمت موضوعات برید ... در صورت تمایل نظراتتونو اعلام کنید ............ ایمیل وبلاگ :albumdoll@yahoo.com
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 1299
بازدید کل : 842873
تعداد مطالب : 138
تعداد نظرات : 2088
تعداد آنلاین : 1

......بنر وبلاگ ما ........

albumdoll.loxblog.com ...تصاویر فانتزی و جدید

...... بنر وبلاگ شما ......

¢lï¢k

http://mahdyeh1378.mihanblog.com